Inloggen
Winkelmandje

Beperkte bereikbaarheid en levertijden i.v.m. COVID-19

Geplaatst op 23-3-2020 door R. Korthuis

Mastertools neemt de veiligheid van klanten en personeel uiterst serieus. De recente uitbraak van het zeer besmettelijke Coronavirus, heeft ook gevolgen voor Mastertools en de dienstverlening zoals u die gewend bent. Om verdere verspreiding te voorkomen hebben wij een aantal maatregelen genomen. Hierdoor zal onze dienstverlening afwijken ten opzichte van wat u gewend bent van ons. Welke maatregelen wij hebben genomen en wat de eventuele gevolgen zijn leest u hier.

Bereikbaarheid klantenservice

Vanaf heden is onze klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar. Onze medewerkers werken zo veel mogelijk thuis. Wilt u contact met ons opnemen? Stuurt u dan bij voorkeur een e-mail: klantenservice@mastertools.nl

Afhalen bij Mastertools

De optie om af te halen bij Mastertools kan niet meer worden gekozen. Dit om contacten zo veel als mogelijk te beperken. Kiest u voor één van onze bezorgopties. Wij zullen uw bestelling zo snel als mogelijk bij u bezorgen.

Levertijden pakketten

Doordat de druk op de post- en pakketbezorgers enorm toeneemt, kunnen wij niet in alle gevallen de gestelde levertijden waarborgen. Houd u rekening met een langere levertijd dan gesteld bij het product, dan kan het alleen maar meevallen. Wij vragen hiervoor om uw begrip en uw eventuele frustratie bij een langere levertijd niet te uiten aan de dames en heren pakketbezorgers, wie ondanks alles hun uiterste best doen om onze levensstandaard zo veel als mogelijk op peil te houden. Leveranciers hebben ook meer moeite om goederen aan te leveren.
Meer informatie:
PostNL

Update 10 april: wij hebben van PostNL vernomen dat de drukte dermate groot is dat de kans bestaat dat er op bepaalde dagen niet gecollecteerd wordt bij Mastertools. Wij kunnen er niet meer van uit gaan dat onze gewenste levertijden gehaald gaan worden. Er kan in voorkomende gevallen een vertraging van enkele dagen optreden. Dit spijt ons maar wij rekenen op uw begrip.

Wel Track & trace ontvangen maar geen updates:
het kan voorkomen dat u wel een mail van ons heeft ontvangen, met een link naar de Track & Trace gegevens van uw zending, maar dat er een melding wordt weergegeven dat uw pakket nog niet bij PostNL is. Dit is het gevolg van niet collecteren bij Mastertools door PostNL en/of achterstand op het sorteercentrum bij ons in de regio. Een zending krijgt de eerste scan in ons regionale sorteercentrum, waardoor de Track & Trace wordt geüpdatet. Mocht dit op u van toepassing zijn, dan kan het zijn dat de update pas volgt na een (paar) dag(en). Het is geen reden tot bezorgdheid, uw pakket wordt geleverd maar helaas vertraagd.

Deelleveringen:
onder normale omstandigheden proberen wij substantiële bestellingen (meerdere malen de minimale waarde voor gratis verzending) zo veel als mogelijk uit te leveren. Dit kan in het geval van meerdere items, waarvan enkele niet voorradig zijn, resulteren in een deellevering. Wij doen dit normaal gesproken op eigen initiatief. Echter onder de huidige omstandigheden wordt dit niet door ons gedaan. In de eerste plaats om de koeriers zo veel als mogelijk te ontzien en in de tweede plaats om de druk op onze logistieke afdeling te beperken. Heet u een substantiële order geplaatst en heeft u de gekochte voorradige items dringend nodig, stuurt u dan een mail naar de klantenservice.

Afhandeling garantieclaims

Garantieclaims kunt u nog aanmelden bij Mastertools. Doet u dit via e-mail: klantenservice@mastertools.nl. Rekent u echter wel op een vertraagde afhandeling ervan. Wij sturen in bijna alle gevallen uw machine naar de fabrikant. Wij dienen rekening te houden met vertraging in transport en vertraging door onderbezetting bij de fabrikanten. Onze excuses hiervoor.

Voorpag - Merk | Bosch
Voorpag - Merk | DeWALT
Voorpag - Merk | Festool
Voorpag - Merk | Makita
Voorpag - Merk | Panasonic
Voorpag - Merk | Perfectpro
Voorpag - Merk | Stanley

Winkelmandje

Wis filters

Filter

20201001 16:41:35 PC00False0FalseTrue0