Snelle antwoorden, 92% vindt hier antwoord

Bestellen en bezorgen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Plaats het product dat u wilt bestellen in de winkelwagen. U wordt automatisch naar uw winkelwagen gebracht waarin de bestelling kan worden gecontroleerd. Als u beschikt over inloggegevens dan kunt u deze invullen bij het inlogscherm waarna uw gegevens direct voor u worden ingevuld. Als u liever zonder inloggen wilt bestellen dan is dit ook mogelijk. Vul uw gegevens in en ga naar de volgende stap. Kies vervolgens de gewenste bezorg- en betaaloptie en klik op de knop om door te gaan naar de betaling. Zodra de betaling in goede orde bij ons binnen is ontvangt u van ons een orderbevestiging.

  • Wat zijn de levertijden?

    Indien u voor 12:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling dezelfde dag tussen 16:00 en 22:00 uur. Bij bestellingen die via TransMission worden geleverd geldt: voor 16:00 uur besteld, de volgende dag tussen 9:00 en 18:00 uur bezorgd. Als u voor 22:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling tussen 9:00 en 18:00 uur de volgende dag. Indien een product niet op voorraad is moet deze bij de fabrikant worden besteld. De levertijd van deze producten is doorgaans 2 tot 5 werkdagen

  • Ik wil mijn bestelling annuleren?

    Om uw bestelling te annuleren dient u contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] Wanneer u uw bestelling wilt annuleren voordat de order is gefactureerd zullen wij de order stopzetten en het betaalde bedrag terugstorten.

  • Ik heb mijn thuisbezorging gemist.

    Indien u de aflevering door PostNL op het door u opgegeven adres hebt gemist, zal er de volgende dag een tweede afleverpoging volgen. Daarna kan de chauffeur proberen de zending bij de buren af te leveren. Indien dit niet lukt zal uw bestelling op het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt worden afgeleverd, waar u de zending kunt afhalen op een moment dat het u uitkomt. Uw zending blijft hier twee weken liggen.

  • Kan ik zelf ook een afhaalpunt selecteren?

    Dit is mogelijk. Er zijn twee opties voor het kiezen van een afhaalpunt:

    Afhalen op een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt.

    U kunt dit zelf aangeven tijdens het afronden van uw order. Het systeem zal op basis van uw postcode de dichtstbijzijnde locatie voorstellen. De bestelling zal (mits voorradig) de volgende dag vanaf 15:00 uur voor u klaarliggen.

    Afhalen bij Mastertools in Groningen.

    U kunt uw bestelling ophalen zodra u een e-mail van ons ontvangt over dat uw product klaar staat. Afhalen kan op werkdagen tussen 08:00u en 17:00u. Let op: betalen kan alleen via PIN of contant. Creditcards worden niet geaccepteerd en kunnen alleen online worden gebruikt.

Betalen

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    U kunt voor de volgende betaalopties kiezen:

    • iDeal
    • PayPal
    • AfterPay
    • Mister Cash (alleen voor Belgische rekeninghouders)
    • Vooruitbetalen
  • BTW

    Bij Mastertools betaalt u altijd inclusief BTW, dit geldt voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Klanten met een afleveradres buiten Nederland kunnen afrekenen zonder BTW. Hiervoor dient er een geldig BTW-nummer ingevuld te worden tijdens het bestellen. Er wordt dan automatisch zonder BTW afgerekend.

  • Wat zijn de bezorgkosten bij Mastertools?

    Bestellingen tot € 45,- incl. BTW € 4,95

    Bestellingen vanaf € 45,- incl. BTW Gratis

    SameDay Delivery Gratis

    Avondlevering € 1,95

    Niet bij buren bezorgen € 0,75

    Zondaglevering Gratis

  • Wat zijn de terugstorttermijnen?

    Mastertools hanteert een terugstorttermijn van maximaal 14 dagen.

Garantie & Service

  • Machine registreren voor garantie?

    Onderstaand vindt u links naar de websites van de fabrikanten waar u uw machine kunt registreren:

    Bosch | Bostitch | DeWALT | Festool | Hitachi | Makita | Milwaukee | Metabo | Fein | Panasonic | Paslode

  • Wanneer heb ik recht op garantie?

    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het probleem doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Dit is ter beoordeling door Mastertools na ontvangst.

  • Wat kan ik doen met mijn klacht?

    U kunt uw klacht over een product als over de dienstverlening richten aan de afdeling klantenservice, via ([email protected]). U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie/voorstel omtrent uw klacht.

Meestgestelde vragen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer uw zending door PostNL wordt bezorgd, kunt u tijdens het afronden van uw bestelling zelf kiezen voor een dag en dagdeel. Tevens is het mogelijk om te kiezen voor een avondlevering, (volgende dag vanaf 18:00 uur) en afleveren op een PostNL-afhaallocatie (volgende dag vanaf 15:00 uur). Indien uw bestelling met TransMission wordt bezorgd is het selecteren van een dagdeel niet mogelijk.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
  • Thuisbezorgd via PostNL
  • Afhalen op een PostNL-afhaallocatie
  • Afhalen bij Mastertools in Groningen
  • Same Day Delivery
Ik wil mijn bestelling volgen, hoe doe ik dit?

PostNL: Op het moment dat uw bestelling verzendklaar ontvangt u een e-mail van Mastertools met een link naar de Track & Trace-pagina behorend bij uw zending.

TransMission: TransMission stuurt u op de dag van aflevering een Track & Trace mail met de bezorgindicatie.

Red Je Pakketje: wanneer u voor Sameday delivery kiest ontvangt u tussen 16:00 en 16:45 uur een e-mail met de bezorgindicatie.

Wat zijn de openingstijden van Mastertools?

Openingstijden/bereikbaarheid

Mastertools is op werkdagen geopend van 8:00 tot 17:00 uur. De klantenservice is bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Buiten de openingstijden kunt u ons altijd mailen op [email protected]

Contactgegevens

Telefoon: (ma t/m vr tussen 09:00 en 17:00)
050 - 404 1040

E-mail:
[email protected]