Ik heb een klacht

Mastertools streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Wij zullen uw klacht discreet en individueel beoordelen met als inzet een oplossing die voor beide partijen acceptabel is. U kunt zowel uw klacht over een product als over de dienstverlening richten aan de afdeling klantenservice ([email protected]). U krijgt altijd binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie/voorstel omtrent uw klacht. Telefonisch kunt u uw klacht ook kenbaar maken. Echter om een goede beoordeling te garanderen en een gedegen antwoord/oplossing te formuleren is dit niet de meest geschikte methode voor complexere zaken. De klantenservice heeft wellicht niet voldoende/alle informatie bij de hand voor een adequaat en bevredigend antwoord/oplossing.

U mag uw klacht ook schriftelijk indienen. Richt uw schrijven dan aan het onderstaande adres:
Mastertools BV
O.v.v. Klachten
Wasaweg 29
9723 JD in Groningen

Mocht u er met onze hulp niet uitkomen, dan heeft u altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Ik wil mijn persoonlijke gegevens/adres wijzigen

U kunt uw persoonlijke gegevens zelf wijzigen via uw account. Onderstaand een overzicht met de beschikbare opties.
Accountoverzicht: overzicht met de belangrijkste gegevens als uw orders, adressen en contactinformatie.
Persoonlijke instellingen: hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen. Denk aan naam, e-mail voorkeuren, wachtwoord en optioneel BTW-nummer (alleen voor buitenlandse klanten).
Adresboek: hier kunt u uw adressen beheren. Wijzig, verwijder of voeg factuur- en afleveradressen toe.
Bestellingen: hier vindt u uw actuele en bestellingen uit het verleden. U kunt hier uw facturen vinden en downloaden.
Productreviews: wanneer u een productreview hebt geplaatst bij een aangekocht product worden deze hier weergegeven.
Verlanglijst: wanneer u een product, via de knop op de productpagina, toevoegt aan uw verlanglijst wordt het product hier weergegeven samen met al uw andere items die u hebt toegevoegd.
Nieuwsbrieven: schrijf u in of uit voor de Mastertools nieuwsbrief en ontvang wekelijks de beste aanbiedingen en overige nieuwtjes.
Mijn tickets: wanneer u een bericht via de website aan de klantenservice hebt gestuurd, wordt deze hier weergegeven.

Contactgegevens Mastertools

U kunt Mastertools op diverse manieren bereiken. Onderstaand vindt u alle contactgegevens.

Algemene gegevens Mastertools
Mastertools BV
Wasaweg 29
9723 JD Groningen
Telefoonnummer: 050 4041040
KVK-nummer: 68820178
BTW-nummer: NL8576.06.190.B01
IBAN/SEPA nummer: NL02RABO0148112617
BIC nummer: RABONL2U

Openingstijden/bereikbaarheid
Mastertools is op werkdagen geopend van 8:00 tot 17:00 uur. De klantenservice is bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Buiten de openingstijden kunt u ons altijd mailen op [email protected]

Thuiswinkel waarborg

Mastertools is aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg, hét kwaliteitskeurmerk voor online winkels. Het keurmerk wordt ondersteund door de consumentenbond en wordt alleen toegekend aan webshops die voldoen aan strenge eisen op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit. Elk jaar wordt onze website en onze procedures getest middels een audit waarna de certificering wordt verlengd.

Meer informatie Thuiswinkelwaarborg: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/wat-is-thuiswinkel-waarborg Certificaat Mastertools: https://www.thuiswinkel.org/leden/mastertools/certificaat